Dienstag, 22. November 2011

Bags mòfa Barcelona


Heute möchte ich dir die Arbeit einer besonderen Freundin aus Barcelona vorstellen. Ich bin sie  in Indonesien auf einer Insel bei Sulawesi, Kadidiri, begegnet. Auf dieser wunderschönen Insel haben wir über unseren Träumen gesprochen; die wunderbare farbige Zauberwelt unter Wasser, Reisen und das Gestalten mit schönen Textilien. Beide haben wir schönen Batik und seiden Stoffe während unsere Reise gekauft und heimgeschickt. Darf ich dich vorstellen:   mòfa BARCELONA
Today I want introduce you a special friend from Barcelona. I’ve met her in Indonesia on an island near Sulawesi, Kadidiri. On this beautiful island we’ve spoken about our dreams; about the beautiful coloured fascinating underwater world, about travelling and about designing with nice fabrics. Both we’ve bought on your journey exotic Batiks and silk fabrics and send them home. May I introduce you:   mòfa BARCELONA
Vandaag wil ik je het werk van een bijzondere vriendin uit Barcelona voorstellen. Ik heb haar  in Indonesië op een eiland bij Sulawesi, Kadidiri, ontmoet.  Op dit prachtige eiland hebben we over onze dromen gesproken; de betoverende kleurige onderwaterwereld, reizen en het werken met mooi textiel. Beiden hebben we tijdens onze reis exotische batik- en zijden stoffen gekocht en naar huis opgestuurd. Mag ik je voorstellen:   mòfa BARCELONAwww.mofabarcelona.com

Kommentare:

  1. hadiah, ik kan de website helaas niet openen:(

    AntwortenLöschen
  2. Ha Vilterietje,

    dank je voor je waarschuwing, ik heb nu een ander adres doorgekregen en deze functioneerd, alleen niet bij de titel.
    Hadiah

    AntwortenLöschen