Mittwoch, 4. Januar 2012

Barcelona !

















  Mit viel Inspiration und Ideen bin ich von Barcelona zurückgekommen. Die fantastische Arbeit von Antonio Gaudi fasziniert mich. Er hat mit wunderschönen Farben und Formen eine prachtvolle Welt geschaffen die durch das Spiel mit dem natürlichen Licht noch stärker wirkt. Ich kann tagelang in Parc Güell, Casa Battló, Casa Milà en La Sagrada Familia herumwandern und ich entdecke immer wieder neue Aspekte.
I’m back from Barcelona with a lot of inspiration and ideas. The fantastic works of Antonio Gaudi fascinate me. With beautiful colours and forms he has created a magnificent environment that works even stronger with the play of natural light. I can wander around in Parc Güell, Casa Bàttlo, Casa Mila en La Sagrada Familia for days and again and again I see new aspects.
Met veel inspiratie en ideeën ben ik uit Barcelona teruggekomen. Het fantastische  werk van Antonio Gaudi fascineert me. Met prachtige kleuren en vormen heeft hij een magnifieke omgeving gecreeerd dat door zijn spel met natuurlijk licht nog sterker wordt. Dagenlang kan ik in Parc Güell, Casa Bàttlo, Casa Mila en La Sagrada Familia dwalen  en telkens zie ik weer nieuwe aspecten.







Kommentare:

  1. Geweldige architekt Gaudi! Heb voor mijn verjaardag een boek met al zijn werk gekregen! Ben altijd nog van plan een keer terug te gaan naar Barcelona. knufzz..peebee

    AntwortenLöschen
  2. WOW.......tolle Bilder hast Du mitgebrcht. Die Bauten von Gaudi sind wunderschön!
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag !
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    AntwortenLöschen
  3. ooit wil ik ook een keertje naar barcelona.
    ben ooit met een bustocht naar het stadion geweest maar door staking werd er geen rondrit door de stad gemaakt, dus op mijn verlanglijstje!
    geniet nog lekker even na van je inspiratie:)

    AntwortenLöschen
  4. spectacular pictures. I love looking at them.

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for the little bit of sunshine on your blog - a real remedy for us wind swept, soaked Brits.

    AntwortenLöschen