Freitag, 18. Mai 2012

Jacket in the snow !










Bei meinem grün-violetten Kleid filze ich mir eine Jacke mit SF 1.8. Schaue Mal wie lange das Ärmel ist! Im Atelier in Zürich habe ich die Jacke ausgelegt und angefilzt, im schönen Bergdorf Feldis fertig gefilzt. Und wie sieht  es Draussen in Feldis aus? Es SCHNEIT !
At my green- violet dress I felt a jacket with SF 1.8. Take a look how long is the sleeve! At my studio in Zürich I’ve begin felted the jacket and in the beautiful mountain village Feldis, I’ve finish him. And how is it in Feldis outside? It SNOWS !
Bij mijn groen met paarse jurk vilt ik een jasje met SF. 1.8. Kijk eens hoe lang de mouw is! In het atelier in Zürich heb ik de wol uitgelegt en aangevilt en in het mooie bergdorp Feldis, is het jasje gevilt. En hoe ziet het er buiten uit in Feldis? Het SNEEUWT !

Kommentare:

  1. Wat een prachtige kleuren Hadiah !!!
    Zó iets groots heb ik nog nooit gevilt (misschien gewoon een beetje te bang dat het mislukt ?) Ik heb er ook eigenlijk geen plaats voor ;-) ..... wie weet ?!
    Heb je het op een ondergrond van paarse zijde gelegd ? Het zal niet meevallen de naden mooi vlak te houden .... Succes verder !
    (en een beetje warmer weer ;-) !)

    AntwortenLöschen
  2. oh, wie schön! herzliche grüsse ins domleschg ☺ und an dich natürlich ☺ dana

    AntwortenLöschen
  3. Ich liebe deine Farbauswahl, wird es eine schöne Jacke sein
    Deborah x

    AntwortenLöschen
  4. Ik heb feine Merinowol op Woletamine uitgelegt. De naden zijn in orde, het meeste werk zit hem in het telkens weer "glad" maken van de stof tijdens het vilten.
    Hadiah

    AntwortenLöschen